Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.
Garancija na kolo, kupljeno v tej spletni trgovini, je veljavna le, če kolo sestavi strokovnjak. Če sestavljanje kolesa stranka ureja sama, mora naši spletni trgovini poslati dokaz o strokovnjem sestavljanju kolesa. S tem si stranka predvsem zagotovi varno in optimizirano kolesarsko izkušnjo z novim kolesom. Dokaz o strokovnem sestavljanju kolesa moramo prejeti v 30 dneh od prejema kolesa s strani stranke (po navadni ali elektronski pošti). Dokaz za sestavljanje je lahko račun, na katerem je jasno navedeno, katero kolo je bilo sestavljeno.
Garancijski pogoji nehajo veljati, če kolo nima v roku 30 dni ali 200km opravljenega prvega servisa. Dokaz je račun.
Garancija ne velja za potrošni material.
Stranka garancije ne more uveljavljati, v kolikor je do poškodbe prišlo zaradi neupoštevanja navodil montaže in/ali uporabe, ki so bila priložena ali navedena na embalaži izdelka.
Za vsa kolesa kupljena v naši trgovini nudimo 12 mesečno garancijo. 12 mesečna garancija je omejena na mehanske dele in ne vključuje 6 mesečnega garancijskega roka za baterije in motorje pri električnih kolesih.